נעים בשטח
ויניפדיה
מאמרים ודעות
יינות ישראל
כתבות מהעולם
ביקורת מסעדות
אלכוהול
תערוכת קוניאקים
פסטיבל DRINKS
פסטיבל-cocktails
חג היין
בציר הזמן
TerraVino
פסטיבל White
יקב אשרה
איש הענבים
ביקורת מסעדות
ביקור ביקב
טיולים
טעימות יין
טעימות אלכוהול
נעים בשטח
על סדר היום
יין
יקב ישראל
(0) הצג תוצאות
621
על סדר היום
מורבדרה הזן המורבידי מרחיב את המשפחה עם גוונים של אפור
כתבנו לענייני זני ענבים עידן בר אולפן מברך על קבלתם של שני זנים חדשים, מורבדר גרי ומורבדר בלאן לקטלוג הזנים הרשמי של צרפת
שיבאס ריגאל מציגים את התחרות העולמית THE VENTURE 2017
איתור מיזמים מבטיחים בעלי השפעה חברתית בעולם עם פרס בשווי מיליון דולר
עודכן ב 21.03.2017

שיבאס ריגאל, יצרנית וויסקי היוקרה, מקיימת השנה בפעם השלישית תחרות כלל עולמית 'THE VENTURE' המאתרת את היזמים החברתיים המבטיחים ביותר.

לאור ההצלחה הגדולה, גם השנה התחרות בהשתתפות נציגות ישראלית עם פרס בשווי מיליון דולר לפיתוח המיזמים הזוכים.

קרוב ל 6,000 מועמדויות משש יבשות התקבלו לתחרות The Venture של שיבאס כאשר מיזם אחד ייצג כל אחת מ 30 המדינות שישתתפו באירוע הגמר הגדול של Chivas Venture בלוס אנג'לס ביולי.

כהכנה לאירוע הגמר, 30 המיזמים הסופיים נסעו לאוקספורד כדי להשתתף בשבוע 'אקסלרטור' במרכזו למדו וקיבלו את הכלים למיומנות והכשרה. ההתמחות נבנתה על-ידי מרכז סקול ליזמות חברתית, שהינו חלק מבית הספר לעסקים באוניברסיטת אוקספורד.

במסגרת שבוע 'אקסלרטור' שנערך באוניברסיטת אוקספורד היוקרתית שבלונדון, נחשפו 30 המיזמים הסופיים שיתחרו על הפרס בשווי מיליון דולר לפיתוח המיזם החברתי המבטיח.

במהלך חמישה ימים גדושים של למידה, המועמדים הסופיים קיבלו הזדמנות לפתח את מיומנויות המנהיגות שלהם, השתתפו בסדנאות תרגול, ושאבו השראה ממומחים בתחומים משמעותיים עבור המיזמים החברתיים שלהם.

הסטארט אפ 'Intendu' של המייסדת דר' סון פרמינג זכה לייצג את ישראל בתחרות כלל עולמית "THE VENTURE" של וויסקי שיבאס ריגאל, לאיתור המיזמים מבטיחים בעלי השפעה חברתית בעולם לשנת 2017 ונבחר מבין 97 מתמודדים ישראלים לבחירת המיזם החברתי המבטיח ביותר.

המיזם Intendu הינו תוכנה המהווה מאמן תפקודי של המוח לטיפול באנשים עם תפקוד לקוי ומספקת פתרון שיקום מוח יעיל, נגיש וזול ואף מאפשרת שימוש בייתי נח וקל.

הסטארט אפ נוסד מצורך אמיתי שנותר ללא מענה ובהעדר של כלים אישיים כדי לעזור לחולים לאמן את מוחם לשיקום קוגניטיבי.

המאמן התפקודי של המוח הוא תוכנה מבוססת ענן, שמהווה מהפכה בטיפול באנשים עם תפקוד לקוי במוח, ומספקת פתרון שיקום מוח יעיל, נגיש ובמחיר סביר שמוביל ליתרונות בחיים האמיתיים.

הפלטפורמה מיועדת לטפל בחולים במסגרות קליניות כמו בתי חולים שיקומיים, מרפאות וכן בבית החולה. המאמן התפקודי של המוח מספק אימון מוח אישי אדפטיבי בסביבת משחק וידאו עם אינטראקציית גוף טבעית. הפלטפורמה כוללת משחקי וידאו מרובים שעוצבו במיוחד להכשרת מיומנויות קוגניטיביות תפקודיות כגון בקרת התנהגותיות, קשב, ריבוי משימות ,חניכה עצמית, זיכרון עבודה ועוד.

הסטארט-אפ 'Intendu' נבחר ע"י צוות השופטים של התחרות בישראל שהורכב מיזמים ואנשי עסקים בכירים אשר נרתמו לפרויקט במטרה לקדם את תחום ההשקעות החברתיות בישראל. גב' אסתר ברק לנדס, מנכ"לית ומייסדת חממת Nielsen Innovate, גב' ססיל בליליוס, מייסדת ושותפה- מנהלת של קרן אימפקט פירסט להשקעות טכנולוגיות-חברתיות ומר מר יואל חשין, מייסד ויו"ר קבוצת B2

בגמר שנערך בשנה שעברה בניו-יורק התחרו חמישה פיינליסטים בפני פאנל שופטים ידועים, בכירים ומוכרים ברחבי העולם שכלל את אלכסנדר ריקאד, יו"ר ומנכ"ל פרנו ריקארד, סונאל שאה, סגנית עוזרת לשעבר של נשיא ארה"ב ברק אובמה ומנהלת לשכת הבית הלבן בנושאי חדשנות חברתית, ג'ו הוף, מייסד חברת הסאונד LSTN המקיימת מודל של עסק חברתי ואווה לונגוריה, שחקנית קולנוע וטלויזיה אמריקאית המובילה קרן חברתית.

הסטארט אפ הישראלי EyeControl של היזמים אור רצקין, איתי קורנברג ושי ראשוני, ייצגו את ישראל בתחרות כלל עולמית "THE VENTURE" של וויסקי שיבאס ריגאל, EyeControl זכה במקום השלישי בתחרות שהתקיימה בניו יורק לבחירת המיזם החברתי המבטיח ביותר וזכה בפרס לפתוח המיזם בשווי של 132,000$.

הסטארט אפ הישראלי גבר על יותר מ 3,000 מיזמים שונים מרחבי העולם וייצג את ישראל מול 26 מדינות.

* מודעת יח"צ

כתבות רלונטיות
אירועים קרובים
איש הענבים מארח: שבלי | 2024
יום חמישי | 23.05.24 | בשעה 19:00
23-05-2024
x
משתמש קיים - נא התחבר
התחברות לאתר איש הענבים תאפשר לכם להינות ממגוון השירותים המוצעים בו.
כמה זה 9 + 8 ?
לקוח חדש
שחזור סיסמא
משתמש חדש - נא הרשם
לאחר הרישום תשלח אליכם הסיסמא למייל שהזנתם.

לחצו כאן לחזרה להתחברות
שיחזור סיסמא
לאחר הזנת כתובת המייל ישלח אליכם לינק לשיחזור סיסמא
לחצו כאן לחזרה להתחברות