נעים בשטח
ויניפדיה
מאמרים ודעות
יינות ישראל
כתבות מהעולם
ביקורת מסעדות
אלכוהול
תערוכת קוניאקים
פסטיבל DRINKS
פסטיבל-cocktails
חג היין
בציר הזמן
TerraVino
פסטיבל White
יקב אשרה
איש הענבים
ביקורת מסעדות
ביקור ביקב
טיולים
טעימות יין
טעימות אלכוהול
נעים בשטח
על סדר היום
יין
יקב ישראל
(0) הצג תוצאות
בית הספר ליין
1598
פרסומות...
רועי הראל - איש השיווק של חודש מאי 2017
רועי הראל, סמנכ"ל השיווק של יקב טפרברג, נבחר לאיש השיווק של חודש מאי על הובלת יקב טפרברג להיות היקב מס' 3 בגודלו בישראל
פורסם ב 13.06.2017

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה ברועי הראל, סמנכ"ל השיווק של יקב טפרברג, לאיש השיווק של חודש מאי 2017, בזכות המהלך האסטרטגי שהכפיל את מכירות החברה והביא את היקב להיות מס' 3 בישראל.

רועי הראל, סמנכ"ל השיווק של היקב הוותיק בן 147, לימד השנה את שוק היין הישראלי כיצד חשיבה פורצת דרך יכולה לייצר קפיצה אדירה במכר, וזאת חרף האתגרים המורכבים בשוק סטגנטי, ריכוזי, עמוס תחרות ורגולציה. לפני ארבע שנים החליטו בחברה, בניגוד לתחום השמרני לשנות כיוון אסטרטגי בצורה דרמטית ולהציג מהלך נרחב. המהלך כלל: חזון חדש, בניית והטמעת פורטפוליו מוצרים חדש לגמרי, הנחלת אסטרטגיית מיתוג חדשה והשקת שפה פרסומית ייחודית, לצד סדרת מהלכים שיווקיים פורצי דרך כגון: פעילות אי קומרס היוצרת חוויה צרכנית חדשה של עיצוב בקבוק יין פרסונאלי ויצירת הפרסומת החיה הראשונה אי פעם בתיאטרון.

בשל הקושי של היקב להתמודד עם השוק המאתגר, ולאחר ניתוח מעמיק של הענף והמתחרים יקב טפרברג הוחלט בהובלתו של הראל לצאת למהלך מיצוב חדש שלא נראה כמותו בענף היין בישראל. גיבוש אסטרטגיית מותג חדשה הנשענת על ערכי המשפחה והמסורת של היקב שתורגמו לשפה עיצובית חדשה תוך ביצוע שינוי דרמטי בפרוטפוליו היינות עם יצירת 5 סדרות חדשות של יינות. בשנת 2016, כאשר הקרקע הייתה מוכנה לכך, הוחלט ביקב לצאת במספר מהלכים שיווקיים, בשוק שבו למרבית הצרכנים אין העדפה ברורה. בתקופת החגים, בה עולה צריכת היינות, יצאו בטפברבג בקמפיינים שיווקיים שהביאו לעלייה במדד ה TOM ובערכים נוספים שהיקב רצה למצב עצמו כמוביל שוק. כל זה ביצירתיות הגוברת על המגבלות הרגולטוריות של פרסום  אלכוהול. כך למשל, יצאו  במהלך חדשני ופורץ דרך של פרסומת בלייב על במת התיאטרון, בהשתתפות גיא זו-ארץ, מהלך שהביא ללמעלה ממיליון חשיפות, ובאזז תקשורתי על המהלך, ומהלך של חיזוק ערכי המשפחה באמצעות יצירת בקבוקי יין אישיים בעיצוב אישי לפי בחירת הצרכנים – מהלך שהביא לביקוש ולשיח בתקופת החגים גם בחג הפסח האחרון, יצא היקב במהלך פרסום שדילג מעל מגבלות פרסום האלכוהול והביאו בסך הכל לזינוק מרשים של 86% במכירות היינות. 

שיקולי ועדת השיווק: "איגוד השיווק הישראלי מציין לשבח את המהלך הכולל שהוביל רועי הראל ביקב טפרברג, שהביא לזינוק מרשים בנתוני המכירות של החברה, לצד המדדים הנוספים. הפעולות של הראל והיקב, נעשו בשוק ריכוזי, תחרותי תוך הפגנת יצירתיות גבוהה וחדשנות בשוק עמוס רגולציה ועל כן יש לציין את הפעולות לשבח".

רועי הינו בוגר תואר שני במנהל עסקים ועם למעלה מ 15 שנות ניסיון בענף השיווק

אירועים קרובים
בית פתוח: טעם וקנה פסח | 2024
18-04-2024 20:00
יום חמישי 18.04.2024 בין השעות 17:00-23:00 // יום שישי 19.04.2024 בין השעות 10:00-16:00
x
משתמש קיים - נא התחבר
התחברות לאתר איש הענבים תאפשר לכם להינות ממגוון השירותים המוצעים בו.
כמה זה 8 + 10 ?
לקוח חדש
שחזור סיסמא
משתמש חדש - נא הרשם
לאחר הרישום תשלח אליכם הסיסמא למייל שהזנתם.

לחצו כאן לחזרה להתחברות
שיחזור סיסמא
לאחר הזנת כתובת המייל ישלח אליכם לינק לשיחזור סיסמא
לחצו כאן לחזרה להתחברות